TGM Research - wyjazd integracyjny do Wietnamu

Jak dobrze wiesz, w marcu tego roku Wietnam po niemal dwóch latach otworzył swoje granice i podziwianie piękna tego kraju oraz rozsmakowywanie się w jego kuchni znów stało się możliwe! Turyści, zarówno ci indywidualni, jak i biznesowi coraz śmielej planują swoje wyjazdy do Azji. Nie inaczej było z ekipą TGM Reserach, dla której mieliśmy przyjemność zorganizować niezapomniany incentive w południowym Wietnamie!

Było to pierwszy na tak dużą skalę wyjazd integracyjny po pandemii – zarówno dla nas, jak i dla naszych gości. Mieliśmy przyjemność zaplanować, zorganizować i z satysfakcją poprowadzić 2-tygodniowy pobyt w Wietnamie dla niemal 20-osobowej, międzynarodowej ekipy. Nasi goście z Polski, Izraela, Filipin, Indonezji, Meksyku, Indii, Hiszpanii, a nawet z samego Wietnamu, korzystając z możliwości swobodnego podróżowania, spotkali się w samym sercu Ho Chi Minh City, aby wspólnie nadrobić zaległości integracyjne. Towarzyszyło im hasło przewodnie #TGMunremote, pozytywnie i dobitnie podkreślające, coraz rzadszy z tych czasach niecyfrowy charakter spotkania.

Naszą rolą było uczynić ten pobyt jak najciekawszym, jak najlepiej zorganizowanym, bezpiecznym, komfortowym, umożliwiającym kreatywną wymianę myśli oraz stwarzającym warunki do budowania zespołowych więzi.

Ekipa TGM Research w Sajgonie

Przez 2 tygodnie pokazywaliśmy grupie TGM Research piękno Wietnamu: Sajgon za dnia i w nocy, soczyście zieloną Deltę Mekongu, słynne tunele Cu Chi. Nie zabrakło odpoczynku w przepięknym, nadmorskim kurorcie Ho Tram, ale również zakupów na lokalnych targach oraz lunchów i kolacji w naszych zaprzyjaźnionych barach i restauracjach, serwujących przepyszne dania kuchni wietnamskiej. Na życzenie, wynajęliśmy biuro, gdzie ze swobodą, ale w zupełnie nowych okolicznościach można było realizować sprawy zawodowe oraz profesjonalnych fotografów, którzy wykonali sesje zdjęciowe, dokumentujące to niecodzienne spotkanie oraz zapewniające niezbędne materiały promocyjne i marketingowe.

O TGM Research

TGM Research to firma założona w 2017 roku, specjalizująca się w badaniach online, zapewniająca dostęp do konsumentów w ponad 130 krajach na całym świecie i realizująca kompleksowe projekty badawcze dostosowane do wielu branż m. in.: farmaceutycznej, automotive, finansowej, ubezpieczeniowej, telekomunikacyjnej czy związanej z opieką zdrowotną. Firma ma na swoim koncie blisko 2 mln. aktywnych panelistów z różnych grup demograficznych i regionów.

TGM Research zapewnia profesjonalne wsparcie przy tworzeniu ankiet, definiowaniu próby badawczej, zbieraniu danych, zarządzaniu projektami, a także raportowaniu wyników badań.

TGM Research w Wietnamie

Cieszymy się, że TGM Research na swój pierwszy wyjazd integracyjny wybrało właśnie Wietnam. Kraj, w którym mieszkamy, który doskonale znamy i kochamy. Podczas tych dwóch tygodni pokazaliśmy zespołowi najpiękniejsze zakątki Sajgonu i okolic, rozkochaliśmy w wietnamskich smakach oraz przybliżyliśmy historię i kulturę tego miejsca.

Wycieczka po Sajgonie

Pierwszą z wycieczek, którą zorganizowaliśmy dla TGM Research był Dzień w Sajgonie. Pod hotelem czekali już na grupę rikszarze, którzy zabrali ją na prawie godzinną przejażdżkę po okolicy. Po lunchu w restauracji, serwującej wyśmienite dania kuchni wietnamskiej, wybraliśmy się do Muzeum Pozostałości Wojennych. Kolejnym punktem była Świątynia Jadeitowego Cesarza, gdzie grupa TGM Research zaobserwowała fascynujący synkretyzm kulturowy i przygotowania do święta Vesak. Pojechaliśmy też do budynku Poczty Głównej oraz Katedry Saigon Notre-Dame.

TGM Research na rikszach w Sajgonie
Nocny Sajgon z ekipą TGM Research

Nocny Sajgon na skuterach

Po zwiedzeniu Miasta Ho Chi Minha za dnia, przyszła kolej na zobaczenie go po zachodzie słońca. Tym razem grupa TGM Research wsiadła na skutery (jako pasażerowie), aby poznać nocne oblicze Sajgonu. Przejechaliśmy kilka dystryktów eksplodując poboczne uliczki oraz popularne miejsca, zatrzymaliśmy się na najlepsze w mieście banh mi oraz wyśmienite pho.

Delta Mekongu

Ekipa TGM Research  ze skuterów przesiadła się na łodzie, by lepiej poznać Ben Tre - wietnamską stolicę kokosów. Była też podróż tuk-tukiem, tradycyjny wietnamski obiad, podczas którego grupa własnoręcznie robiła sajgonki, ale też mogła spróbować baluta, ryby Słoniowe Ucho oraz króla owoców - duriana. Odwiedziliśmy też rodzinną wytwórnię mat bambusowych oraz najsmaczniejszych w Wietnamie cukierków kokosowych. Ostatnim punktem wycieczki był rejs łodzią po wąskich kanałach Delty Mekongu, w otoczeniu kłaniających się palm kokosowych.

Rejs po Delcie Mekongu
Gotowanie w Cu Chi

Cu Chi - warsztaty z gotowania i zwiedzanie tuneli

Wietnam to nie tylko zabytki, wszechobecne skutery i kapelusze non la. To też aromatyczna kuchnia, dlatego nasza grupa udała się do położonej pod Sajgonem wioski, aby… nauczyć się gotować! Pod czujnym okiem szefa kuchni najpierw własnoręcznie zbierało się warzywa, a następnie przy stanowiskach, gdzie czekały już niezbędne do gotowania narzędzia i produkty, próbowało swoich sił w tworzeniu azjatyckich potraw. Po zjedzeniu obiadu, każdy z uczestników dostał dyplom ukończenia warsztatów.

Kolejnym punktem wycieczki była wizyta w tunelach Cu Chi. Nasi polsko- i angielskojęzyczni przewodnicy opowiedzieli o historii tego miejsca. Chętni mogli również przejść się tunelami.

Wypoczynek w Ho Tram

Zabraliśmy też grupę z TGM Research do przepięknego, zielonego resortu w Ho Tram, około 2 godz. jazdy autobusem od Ho Chi Minh City. Tu, nad morzem, w cudownych okolicznościach przyrody, był czas na odpoczynek, warsztaty oraz dalsze poznawanie kultury i smaków Azji. Na koniec przygotowaliśmy pożegnalną galę, podczas której grupa TGM Research po raz ostatni (w tym roku!) zjadła wspólną, wietnamską kolację. Nie zabrakło też wręczania wyróżnień, konkursu z nagrodami oraz tańców i wspólnego śpiewania.

Praca na plaży w Ho Tram

MICE z Wczasywazji.pl

Na turystyce i biznesie w Azji Południowo-Wschodniej znamy się jak nikt inny! Organizujemy spotkania branżowe i firmowe, wyjazdy motywacyjne oraz integracyjne, a także seminaria, konferencje, eventy, targi i wszelkiego rodzaju uroczystości.

Jeśli zastanawiasz się nad zorganizowaniem oryginalnej wyprawy do Azji, łączącej biznes z wypoczynkiem, wspierającej budowanie więzi w zespole czy twórcze działania w innym niż dotąd środowisku - zajmiemy się tym kompleksowo. Dokładamy największych starań do ułożenia programu takiego wyjazdu, ale też koordynowania całego jego przebiegu.

Nasi specjaliści z Wczasywazji.pl zorganizują podróż do Azji idealnie skrojoną na potrzeby Twoje i Twojej firmy!

Zobacz, jak aktywnie i twórczo można spędzić czas na wyjeździe integracyjnym z Wczasywazji.pl:

Wycieczka rikszami po Sajgonie
Muzeum Wojny w Wietnamie
Pho na nocnym Sajgonie
TGM Research podczas prezentacji
Sesja TGM Research w Ho Tram
Maty bambusowe w Delcie Mekongu
Gotowanie w Cu Chu
Wycieczka do Delty Mekongu
Masz ochotę na więcej? Zobacz nasze wycieczki po Azij!