1. Które wakacyjne kierunki najczęściej wybierają goście i klienci Wczasywazji.pl?
Naszym najbardziej obleganym kierunkiem jest Wietnam. Natomiast sporym powodzeniem cieszy się również Indonezja, głównie wyspa Bali, Kambodża, Tajlandia no i Singapur – szczególnie po otwarciu lotów z Warszawy. Natomiast na następne lata spodziewamy się sporego zainteresowania Filipinami.
2. Jakie wycieczki cieszyły się największą popularnością przez tych 5 lat?
Z pewnością nasz autorski przejazd po Sajgonie na motorach – "Nocny Sajgon" – możemy uznać za TOP. Tak samo jedno- i dwudniową Deltę Mekongu. Nasi klienci lubią też realizować z nami pełne programy dwutygodniowe. Tu prym wiedzie "Przez Azję", czyli podróż przez Tajlandię, Kambodżę i Wietnam oraz "Przez Wietnam", czyli 14 dni w tym właśnie kraju.
3. Co było największym przełomem w ciągu 5 lat działania firmy?
Myślę, że były dwa takie momenty: nasz pierwszy pełny sezon po okresie wakacyjnym w 2017, gdy zaobserwowaliśmy naprawdę spore spore zainteresowanie naszymi wycieczkami i targi World Travel Photo w Warszawie, w których braliśmy udział jako wystawca, gdzie zainteresowanie Azją i wyjazdami było ogromne, co później przełożyło się na kolejne realizacje.
4. Co było największym zaskoczeniem w ciągu tych 5 lat?
Pod względem samej firmy to z pewnością wzrost naszej rozpoznawalności po programie „Jestem z Polski” z udziałem Adriana. Nie spodziewaliśmy się, że ten program ma aż taką oglądalność oraz że ludzie tak licznie trafią do nas za jego sprawą.
5. Czy pamiętacie ekipy, z którymi podróżujecie? Czy utrzymujecie kontakt z byłymi klientami, czy do Was wracają?
Jak najbardziej, powiedziałbym nawet, że większość. Dzisiaj, dzięki social mediom możemy być w stałym kontakcie. Mamy też gości, którzy wracają na zwiedzanie kolejnych krajów z naszej oferty. Z wieloma spotykamy się również w momencie, gdy to my podróżujemy do Polski. Zdarzyło mi się gościć u kilku naszych klientów, którzy po prostu zostali naszymi dobrymi znajomymi.
(Odpowiadał: Łukasz Kozłowski – CEO Wczasywazji.pl).