My Company Polska to magazyn biznesowy, który informuje i inspiruje we wszelkich kwestiach dotyczących prowadzenia biznesu (skierowany głownie do małych i średnich przedsiębiorców). Miesięcznik istnieje na polskim rynku już 5 lat, a w lutowym (2[65]/2021) temacie numeru przeczytacie co nieco o Łukaszu Kozłowskim i naszym biznesie w Azji.
W rozmowie z Kubą Dobroszkiem, która zyskała podtytuł „Zrób swoją Azję” (w nawiązaniu do naszej nazwy na rynku międzynarodowym: MakeYourAsia), Łukasz opowiada o tym, jak zakochał się w Azji, jak dużym (i niewykorzystanym) potencjałem biznesowym jest Azja Południowo-Wschodnia dla Polaków, jak jesteśmy tam – jako naród – postrzegani , jak wygląda prowadzenie własnej firmy w Wietnamie i kontakty biznesowe z Wietnamczykami, co się zmieniło w dobie pandemii koronawirusa i jakie są prognozy na przyszłość:
To bardzo duży, chłonny rynek, gdzie dynamicznie rośnie klasa średnia, a towary z zagranicy są pożądane. Do regionu przekonały się startupy technologiczne, branża spożywcza oraz rolnicza.
Znajdziesz tu wiele ciepłych słów o Azji i smacznych kąsków kulturowych (także tych o zapachu kolendry!):
Polacy mają problem z dużą ilością kolendry, ale nie ma zmiłuj... MakeYourAsia nie zabierze ich w miejsca, gdzie tej przyprawy unikną.
Łukasz opowiada o relacjach między azjatyckimi i europejskimi biznesami, którym stają czasem na drodze różnice kulturowe, które z kolei MakeYourAsia pomaga zrozumieć i przełamywać:
Wietnamczycy np. nie potrzebują e-maili ze służbową domeną, wielomilionowe interesy prowadzą na Gmailu.
Łukasz Kozłowski wystąpił w zacnym towarzystwie kobiet biznesu: Barbary Zdroik-Laing z Jamajki i Doroty Kozarzewskiej z Zanzibaru, które opowiedziały o swoich działanościach w tych zakątkach świata.
Po więcej zapraszamy do punktów sprzedaży prasy – nowy numer My Company pojawi się już w środę 3 lutego 2021 r.
Wczasywazji.pl są marką należącą do MakeYourAsia. Od 2016 roku organizujemy ciekawsze podróże po Azji Południowo-Wschodniej. W sprawach związanych z wyjazdami firmowymi, motywacyjnymi, szkoleniowymi czy wejściem z Twoim produktem na azjatycki rynek zobacz więcej na stronie MakeYourAsia.