Podsumowanie roku 2023

Koniec roku 2023 zbliża się wielkimi krokami. Tak jak w poprzednich latach, było bardzo intensywnie! W lipcu obchodziliśmy swoje siódme urodziny, zwiedziliśmy wspólnie 9 krajów, dodaliśmy wiele nowych wycieczek.

Rok 2023 w liczbach

W 2023 roku zorganizowaliśmy ponad 200 wycieczek po 9 krajach: Wietnamie, Tajlandii, Kambodży, Laosie, Sri Lance, Malezji, Filipinach, Indonezji i Singapurze dla 1400 osób z Polski, Czech, Francji czy Wielkiej Brytanii.

W ofercie mamy blisko 100 wycieczek, a będzie ich jeszcze więcej. W głowie mamy pomysły na kolejne programy. W 2024 roku spodziewajcie się jeszcze więcej wycieczek do Malezji i na Filipiny.

Rosną także nasze media społecznościowe. Na FB obserwuje nas już 9200 osób, a na Instargamie - ponad 1600. Dziękujemy, że jesteście z nami!

Zespół Wczasywazji.pl

W 2023 roku do zespołu dołączyło kilka nowych osób. Powitaliśmy Joannę, tour leader, która zabierze Was do Delty Mekongu, na szaloną, motorową wycieczkę po Sajgonie albo odkryje wszystkie oblicza Hanoi - to właśnie stolica Wietnamu była dla niej domem przez ponad 4 lata. Seliny nie zobaczycie podczas naszych wycieczek, ale to m.in. ona odpowiada za wybór hoteli czy połączeń lotniczych, robi wszystko, by podróż naszych gości była jak najbardziej komfortowa. Również do działu marketingu dołączyły nowe osoby. Agnieszka jest wsparciem w prowadzeniu naszych portali społecznościowych oraz strony internetowej - wiele opublikowanych tekstów jest właśnie spod jej ręki, natomiast Jamie oraz Żani odpowiedzialne są za naszą anglojęzyczną, siostrzaną markę MakeYourAsia.com.

Top wycieczki 2023 roku

W ofercie mamy wycieczki do 10 krajów Azji Południowo-Wschodniej. W tym roku nasi goście najczęściej wybierali Wietnam, ale bardzo chętnie zwiedzaliście też z nami Malezję, Filipiny i Tajlandię!

Top 3 wycieczki w 2023 roku:

Plany na 2024 rok

Nie zwalniamy tempa. Cały czas rozwijamy się i doskonalimy. Zależy nam na komforcie naszych gości, aby z każdej wycieczki wyjeżdżali z uśmiechami, pełnymi wiedzy i… ochotą na więcej! W końcu Azja Południowo-Wschodnia jest tak duża i różnorodna!

W 2024 będzie rokiem Malezji, Filipin i Singapuru, dlatego na naszej stronie pojawi się jeszcze więcej wycieczek. Nasze programy są starannie opracowywane przez przewodników, zawsze dostosowywane są do potrzeb, oczekiwań czy wieku gości.

Daj się porwać przygodzie, poznaj autentyczną Azję i już teraz zarezerwuj wakacje w Wietnamie, Malezji czy na Filipinach z Wczasywazji.pl

Adrian w programie Jakubiak rozgryza Wietnam
Plaża w Zatoce Ha Long

Wczasywazji.pl w TV i na YouTube

W listopadzie mieliśmy przyjemność gościć ekipę telewizyjną TVP Polonia, a 29 grudnia 2023 emisja programu! Opowiemy o Kazimierzu Kwiatkowskim, słynnym polaku, którego pomnik możemy dziś oglądać w Hoi An. To właśnie dzięki niemu możemy oglądać dziś tę piękną starówkę czy tuiny świątyń w My Son.

Przypomnimy, że to nie pierwszy nasz występ w telewizji. W marcu na kanale Canal+ mogliśmy zobaczyć Adriana Zagrodzkiego, który pomagał Tomaszowi Jakubiakowi rozgryźć Wietnam (Tomasz Jakubiak rozgryza Wietnam.) W poprzednich latacg mogliście nas zobaczyć m.in. w programie „Szokujące potrawy”, „Polacy za granicą”, „Jestem z Polski”.

O pięknie Azji Południowo-Wschodniej opowiadamy też na naszym kanale Ok!Azja na YouTube. Kręcimy dla Was ciekawe filmy, nagrywamy podcasty - śledźcie nas na bieżąco.

Nasi goście o wakacjach z wczasywazji.pl

Nasi goście chętnie dzielą się opiniami z wakacji z Azji Południowo-Wschodniej. Oto kilka z ostatnich:

"W listopadzie 2023 mielsimy okazje spedzic fantastyczne 3 dni w mieście (Sajgon). Wycieczka była zorganizowana przez ekipie "Wczasy w Azji". Joanna nasza przewodniczka, w bardzo profesjonalny sposób dzielila sie z nami swoją wiedzą i w bardzo ciekawy sposob opowiadała o Wietnamie w trakcie naszych wypraw.

Nocne zwiedzanie miasta na skuterach wraz z fantastyczna ekipa od jazdy na skuterach po Sajgonie 😀 Kien, Khnah i Trung oraz Joanna okazało się super przygoda, ruch uliczny, gwar oraz przepiękne widoki nocą panoramy centrum miasta zostaną długo w naszej pamięci.

Zwiedzanie muzeum wojny wietnamskiej oraz swiatyn buddyjskich z Joanna oraz Hanah."

„Firma i ludzie, których można w 100% polecić. Spędziliśmy fantastyczne 2 tygodnie, dowiedzieliśmy się wielu ciekawych rzeczy, trafiliśmy do miejsc, których sami na pewno byśmy nie znaleźli. Jechaliśmy jak prawdziwy Polak za granicę, z nastawieniem że na pewno coś będzie nie tak, a tymczasem wszystko było na najwyższym poziomie. Wszystko na luzie, w klimacie wycieczki z dobrymi znajomymi. Kulinarne uczty z Adim, za mało czasu spędzonego z Łukaszem i wieczór z sajgońskimi deserami z Linh. Dziękujemy :)”

Do zobaczenia w Azji w 2023 roku!

Masz ochotę na więcej? Zobacz nasze wycieczki po Azij!